pondělí 16. dubna 2018

S kůží na trh

Už děsně dlouho mi doma "zavazí" velká krabice plná kůží. Až dnes jsem se do nich pustila (když nepočítám capáčky kdysi). Zlehka, pomaličku a s rozvahou..


S kůží se pracuje perfektně. Netřepí se, nekroutí, nemusí se nechat vysrážet..co víc si člověk může přát? :)
Nejdřív jsem zkusila kabelku. Šmik, šmik, šup a bylo hotovo. Zkusila jsem trošku zpevnit namáhané konce popruhu, tak uvidíme, co to vydrží.


Ze zbytečků jsem zkusila tři obyčejné, ale mně velmi sympatické peněženky. Konečně se musím odhodlat k nabouchávání festovních druků a éra peněženek na drobné pro maloše může začít. :) S mým tempem to ale pár měsíců rozhodně zabere.


Kamarádka si objednala dokladovku, tak to je má příští výzva...na následující půlrok. Jupi jeee. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat