pátek 5. ledna 2018

Co do adventního kalendáře?

Už delší dobu jsem přemýšlela, čím naplnit pytlíčky adventního kalendáře. Nechci sladkosti, na tom nejedeme (nebo se alespoň snažíme), a tak jsem hledala něco jiného.


Hodně se mi líbí zážitkové úkoly typu "Vyzdobte si pokojíček, obdarujte něčím dobrým také zvířátka.." apod., a proto se jich v pytlíčcích skrývá poměrně hodně. Většinu z nich mám z úžasného blogu zlesa.
A potom jsem nakoupila balzám na rty, aby mi Kubík pořád nebral ten můj a měl svůj vlastní, hvězdičky, které svítí ve tmě, tablety, které obarví vodu ve vaně do červena (na to se obzvlášť těším), pero a zmizík, magnetky, koulící se oči na tvoření, spoustu čajíků, pracovní sešit s nálepkami... už ani nevím, ale o moc víc toho nebude. Z dobrot jsem zařadila oříšky..těch není nikdy dost. :)
Jsem zvědavá na reakce. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat