neděle 3. září 2017

Mikina violoncellistky

Moje první zkušenost s nepočesanpu teplákovinou..doufala jsem, že bude malinko silnější, ale na podzim se bude i tak hodit. :) Navíc je opravdu příjemná.


Téměř celý postup šití mikiny jsem znala z předchozího šití triček, tepláčků apod. Jediná novinka byla kapuce. Dle originálního návodu by to určitě vypadalo ve výsledku jinak, ale já to udělala po svém metodou pokus omyl aneb přišití kapuce a olemování proužkem na třetiny. To chce ještě cvik, ale jsem spokojená. Na spodní lem jsem opět vytáhla dvojjehlu. Z rubu by to potřebovalo ještě poštelovat, ale to zase někdy příště. :)
Odzkoušeno na modelce - je jí ještě větší, ale je v ní k nakousnutí, takže ji určitě vynosí. <3


Střih č. 3 z Ottobre 4/2014, vel. 86
Materiál: nepočesaná teplákovina muzikální děvče z latky-tinka.cz, 95% bavlna 5% elastan, 240g/m2.

Žádné komentáře:

Okomentovat